Karlovarské minerální vody často využívaly Bulldozer jako textaře zejména na práci k TV spotům. Scénáře reklamních spotů vytvářela známá italská reklamní společnost. Tak se tak stalo i k příležitosti návratu orla skalního do českých lesů, kdy se Mattoni finančně podílela na tomto návratu. K této příležitosti přišla Mattoni na trh s novou lahví, jejímž autorem je mladý český designér Jan Čapek…
Návrat orla skalního se nám moc líbil a tak jsme přišli s návrhem nafotit kalendář, který bude v každé kanceláři takovou událost celý rok připomínat. Požádali jsme fotografa Antonína Kratochvíla s tím, že bychom objeli několik měst v naší zemi a další významná krajinná místa a všude tam nafotíme orla, který se tam vrací…
Sehnali jsme orla a vyjeli fotit…
Kalendář se nám nakonec nepodařilo pro Mattoni zrealizovat, ale byl to jeden z nejhezčích, nejzábavnějších a nejoriginálnějších fotografických dnů za celou existenci bulldozerů. Ale o tom někdy příště, je to na dlouho a na několik lahví Mattoni…
Poděkování patří nejen Antonínovi, který jde do všeho co mu přijde jako dobrý nebo smysluplný nápad, lidem z Východočeského přírodovědeckého muzea a Honzovi Zachardovi za design kalendáře.
P.s. A „claim“ Design s větším rozletem je práce Bulldozeru 🙂